środa, 3 czerwca 2015

Plany na czerwiec.

     Dziś wybrałyśmy się na trening z dyskami - pierwszy i ostatni w tym miesiącu. Nuka nie może ich widzieć by 4 lipca na semi z Jakubem była meega najarana.
A więc co będziemy robić?
Mam nadzieję, że moje plany się udadzą. Od 15 czerwca znów ruszamy z treningami agi w klubie i na tym głównie się skupimy. Porobimy coś z rally, musimy dopracować sporo elementów, bo niestety zaniedbałam to.
Treningi będziemy robić w godzinach 18-21, ponieważ wtedy jest chłodno, a Nuka jak i ja upałów nie lubimy (pies ma farta, że może pokąpać się w rzece).
Co do rally. Widzę iż kontakt psa się poprawił ćwiczenia ze mną a nie z piłką opłacały się. (Tak miałyśmy i nadal mamy problem, że pies pracuje z piłką a nie mną, ja jestem tylko podawaczem). 
Powoli udaje się opanować komendę zwalniającą do nagrody (bo po co skoro można samemu podbiec i już!).

Co do agi. W agi Nuka najbardziej się skupia i tu pracuje ze mną a nie z piłką co bardzo mnie cieszy.

Jutro wybieramy się na spacer z Muchą i Lidką, a w sobotę czeka nas pierwszy grupowy wypad w naszym mieście. Więcej informacji na ten temat udzielam na FanPage'u Nuki.

To są nasze plany na czerwiec. Trzeba wziąć się w końcu do roboty!
Do napisania!

2 komentarze:

  1. Ambitne plany ;) My w tym miesiącu stawiamy na spontan :)
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plany :D trzymam kciuki aby wypaliły! :)
    Zapraszamy na nowy post! :D

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń