niedziela, 7 czerwca 2015

Grupowy spacer w Stargardzie Szczecińskim 06.06.2015

     W sobotę odbył się grupowy spacer w Stargardzie Szczecińskim. 
Na spotkanie przybyło 5 osób z 5 psami.

- ja i Nuka
- Lidka i Mucha
- Julia i Nikuś
- Karolina i Tesel
- Kasia i Ozzy

Skład nawet fajny jak na pierwszy spacer tego rodzaju w naszym mieście. Spotkałyśmy się w Parku Zamkowym celem była rzeka Krąpiel. Myślę, że przeszłyśmy jakieś 10 km. Pomiędzy psami nie było żadnych spin, mimo że spotkały się trzy samce. 
Psy miały mega radochę z wody. Ja z resztą też, bo zdjęcia bardzo mi się podobają. Nie obyło się bez mokrych spodni, tonących i odpływających piłek i zabawek. 

Tutaj widać jaka Nuka jest szczupła
Następny spacer odbędzie się w sierpniu - pod koniec czerwca pojawi się wydarzenie, więc oczekujcie! A tymczasem pozostawiam was z fotkami:
Pies "morderca"



Tesel

Nikuś

Najlepszy model - Ozzy

Tesel

Mucha

Dzikie harce: Nuka, Tesel, Ozzy

Ozzy i Nuka, w tle Tesel

Ozzy

Urodzony pływak Ozzy :D

Ozzy

"Ona ma piłkę, brać ją!"

"Oddaj!"

Wodne szaleństwa.
A po spacerze wizyta nad jeziorem.
Nuka paker ^_^

7 komentarzy:

  1. Nuka jest cuuuuudowna <3 ozzy, tesel i reszta tez :D
    abczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Będziemy do Was zaglądać :D

      Usuń
    2. A będzie kiedyś spacer w puszczy bukowej? Jest 20 min od stargardu szczecińskiego samochodem, ale na pewno by się więcej osób zebrało ;)

      Usuń
  2. I super szablon, fajny wyglad :) miło się czyta i ogląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , że udało wam sie cos takiego zorganizować u nas sa tylko 2 psiary i tyle , a tak to jakies pojedyncze spotkania.
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej to szukać na jakiś grupach.
      My mamy grupę Stargardzka psia grupa spacerowa oraz Szczecińska psia grupa spacerowa. Zawsze można kogoś znaleźć na grupie Psy! lub Pomiędzy nami psiarami. Wszystko przez Facebook'a.
      Ja tak poznałam kilka osób :D

      Usuń
  4. Świetne spotkanie :3 Ja mieszkam w szczecinie tylko że do stargardu mam 30 min... jeśli będzie jakieś spotkanie w puszczy bukowej, na pewno przyjdę z swoim kundelkiem Piratem :) http://malypirek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń