poniedziałek, 16 lutego 2015

Powracamy!

     Oficjalnie powracamy! Posty postaram dodawać się regularnie (mam nadzieję, że się uda). A teraz opiszę co działo się u nas podczas naszej nieobecności na blogu.

A więc...
Nuka dostała cieczki... Miejmy nadzieję, że będzie ona w miarę krótka, bo brakuje nam treningów. Na szczęście to pierwsze i ostatnie takie wydarzenie, bo 25 kwietnia Nukełowe dziecko przejdzie zabieg sterylizacji.

Mózg powrócił i to w lepszym stylu. 
W końcu poczułam, że Nuce sprawia przyjemność to co robimy wspólnie, a ona po każdej sesji pokazuje to (czyt. nagle rzuca się na twarz, liże jak nienormalna i ogólnie pełna radość). 
Agilitki wychodzą coraz lepiej... Co jakiś czas wprowadzam jakieś nowe ćwiczenie np.: podpatrzone u kogoś na filmiku. Przy outach Nuka już nie próbuje łapać za rękę.
No i aport. Aport coraz lepszy!

Już za tydzień Nuka kończy 8 miesięcy. Nie wiem kiedy to tak szybko zleciało. Oby móżdżek się rozwijał i oby Nuka nie przestawała mnie zadziwiać.

Post chaotyczny, bo pisany na szybko. Wstawiam jeszcze link do filmiku: KLIK!

Pozdrawiamy A&N!

1 komentarz:

  1. Ja też gdybym miała suczkę wysterylizowałam bym ją. Bardzo fajny filmik ^_^
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń