niedziela, 14 grudnia 2014

Zaczynamy!

     Zaczynamy blogowanie!
To na pierwszy ogień dajmy mnie.
Mam na imię Asia i mam paręnaście lat. Kynologią interesuję się od jakiś 7 lat. Wszystko zaczęło się od pierwszego psa Iga (poznawanie ras, rozpoznawanie ich itp.). Igo jest w typie amstaffa - to chyba stąd zamiłowanie do psów typu bull. 
Zdecydowanie są moimi ulubionymi rasami.
Nuka - 2 dzień u nas
     Bardzo chciałam mieć własnego psa. Ale rodzice jak to rodzice: "Jak Iga nie będzie to pomyślimy". Aż pewnego pięknego dnia tata powiedział: "Jeśli będziesz mieć czerwony pasek na świadectwie weźmiemy 2 psa". Chyba nie wierzył, że to zrobię, bo moja średnia na półrocze wynosiła 4.54... Ale udało się ukończyć I klasę gimnazjum z wynikiem 5.07 :).

No i się zaczęło poszukiwanie psa. Z powodów przeprowadzki nie mogłam pozwolić sobie na psa rasowego. Znalazłam więc ogłoszenie o psach w typie pita (jednak nie jest to pseudo hodowla. O tym będzie kiedy indziej).
     Tata zadzwonił, dowiedział się wszystkiego i oto 14 sierpnia 2014 roku pojawiła się u mnie Nuka. Z początku miała być Yuki, ale to chińskie imię xD.


Teraz jak to się wszystko potoczyło.
Nuka była niesfornym, małym papisiem. Wszystko psuła (tak jest do dziś), jednak szybko załapywała swoje błędy i uczyła się, że tak nie wolno.

W listopadzie za namową koleżanki (no i za sprawą spełniania marzeń) dołączyłyśmy do klubu GAS - Grupa Agility Stargard
Agility to będzie nasz sport, obie świetnie się w nim czujemy.

No i to chyba tyle z naszych początków, co do bloga.
Do napisania!
Tutaj jeszcze kilka fotek:


4 miesiące
2 dzień u nas

2 dzień u nas



4,5 miesiąca
5,5 miesiąca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz